torek, 1. julij 2014

O povsem posebnih devetih mesecih - After Nine Very Special Months

Hi-hi!

Moj zaročenec je ugotovil, da je tale blog dobra ideja in se mi je pridružil. Sem izredno vesela tega, skupaj namreč zmoreva več in tole sodelovanje je odličen dokaz za to! Da bo zadeva šla še dlje (meje Slovenije so pogosto premajhne) bo on pisal v angleščini. Upam, da vam je prav.

APZ letni koncert 2014
Foto: Denis Rondič
Aljaž me je spomnil, da je danes že/šele 9 mesecev odkar sva par. Ja, tako je. Poznala sva se sicer že prej, vendar se je šele na moji »zadnji« turneji z APZ-jem (Akademski pevski zbor Tone Tomšič Univerze v Ljubljani, kjer sva se spoznala) začelo nekaj čudno zapletati in prepletati. Mogoče se vam zdi, da sva se (pre)hitro odločila za poroko, imam tudi občutek, da marsikdo ob prejetem vabilu posumi na nosečnost kot razlog za poroko. Vprašljivim pogledom proti mojemu trebuhu se le nasmehnem in si zaželim, da bo kmalu tudi za to čas. Za zdaj pa lahko pač še enkrat (in morda še enkrat) povem, da nisem noseča. Naj se sliši še tako staromodno ali pretirano katoliško obarvano, kar je res, je res: oba meniva, da nosečnost sodi v zakon. Nič nimam proti temu, da imajo drugi ljudje otroke izven zakona, vendar za svoje otroke si želim, da temu ne bi bilo tako.

Na odločitev za poroko gledam kot na mejnik v življenju, ko se sebi in svojemu življenjskemu izbrancu čutiš dovolj zrel za odnos, ki je lahko večen. Pred poroko se pogovoriš o vsem, kar te zanima, kar te moti, česar te je strah. In takrat zaupanje z obeh strani lahko zgradi nekaj, kar je neomajno. To je dom, kjer te nekdo sprejme, ne glede na to, kakšen je bil tvoj ali njegov dan.

Torej, da tale objava ne bo predolga. Lani jeseni sem se tako šele drugič ali tretjič v življenju zares prepustila toku in obratom, ki so se napovedovali (svoje APZ sodelovanje sem podaljšala, magistrsko nalogo sem spet dala na stran) in moram povedati, da mi absolutno ni žal. Stvari se včasih pač drugače razvijejo, kot si si prvotno predstavljal. Ampak na koncu ugotoviš, da je bilo vredno.

Kristina Angelika




After nine months...

Maybe this bilingual blog (now that’s a fun phrase to say out loud:)) isn't such a bad idea. And I’m discovering this exactly 9 months after Kristina and I became a couple. But before you get all hyped up: she’s not pregnant, but let’s discuss that later, shall we?

It’s been nine wonderful months since we first decided to be “official” (whatever that means in a situation such as ours). The period has been marked with getting to know each other in detail and learning to coexist in very close quarters, a highly enjoyable process, albeit somewhat challenging at times. But after just a few months, we both knew where our relationship needed to go.

After announcing our decision to tie the knot, many people asked what seemed at the time the obvious question: is Kristina pregnant? She is not, since one of the foundations of our relationship is the decision to hold off with intimacy until we are actually married. And I can assure you that this decision has been worth the effort!

Aljaž



Ni komentarjev:

Objavite komentar