sreda, 13. avgust 2014

Vsaj malo sonca - Ain't no Sunshine

Od zadnje objave je minilo že kar nekaj časa, ampak priprave na poroko so vedno bolj ... poročne? Zelo naju razveseli, ko lahko s kom v živo pokomentiramo stvari, ki so tu zapisane, nekateri so tudi rahlo nestrpni in želijo izvedeti več, zato je skrajni čas, da blog malo ažurirava.


Midva letos na "morju" (DER See!)

Včeraj zvečer sva fizično oddala eno zadnjih vabil na poroko, saj se do sedaj še nismo utegnili srečati. Gre za mlad par, ki sta se v pričakovanju drugega otroka zelo spontano (v ožjem krogu) poročila 2. avgusta letos. Mogoče jima to spontanost celo malo zavidam, verjetno pa bo bolje, če povem, da ju občudujem.

Njuna skoraj triletna prvorojenka je prava navihanka, na sprehodu po Koseškem bajerju me je namreč krstila v "hecno babo" :) Čeprav je bil najin dan kar precej napet in poleg nekaj posla poln tudi poročne vsebine, je bil ta sprehod zelo prikladna priložnost za "konzumiranje" nekaj sončnih žarkov, ki smo jih v tem poletju bolj malo deležni. Bolj ko se bliža poročni dan, bolj me skrbi vreme, ampak kakršno bo - pač bo. Povabljena družinica pa svojo udeležbo postavlja v 50 % verjetnost (ali pridejo, ali pa ne pridejo), saj imajo za 30. avgust že neke posebne obveznosti na svojem urniku (datum poroda drugega otroka prav na ta dan!). Tako je, ko so enkrat tu otroci, ob tem pa si želim, da bi lahko nekoč tudi midva uresničila svoje sanje o družini.

Včeraj sva oba kupila svoje poročno perilo v trgovini Lisca, Aljaž je v Poročnem kotičku kupil še kravato, jaz pa sem bila na pomerjanju poročne obleke s pravimi čevlji in perilom, da jo bodo lahko še popolnoma prilagodili mojim meram. Z mami in sestro smo se odpravile še k mamini prijateljici, ki mi bo naredila uhane po naročilu (Naraji nakit) in nato je sledilo še nekaj minutk za klepet. Sestra, ki je moja poročna priča, me je zaslišala glede dekliščine in sedaj čaka seznam deklet, s katerimi bom 22. avgusta kolovratila po Ljubljani. O programu nimam pojma, menda to sploh ni moja stvar ... kdo ve, kaj me čaka? Predvsem imam pred očmi to, da do dekliščine še naredim naprsne šopke in pripravim darilca za svate, kar nekaj stvari namreč še kar čaka (in res upam, da ne na zadnji teden).

Medtem ko Aljaž izbira in preizkuša različne vozle za kravato, grem jaz pred spanjem še sestavit vabilo za dekliščino. 


Love her madly

Where will we be, when the summer's gone? Well, that's not a tough one to answer, is it? :) But as Kristina has already pointed out, we didn't have much of a "summer" this year. Rain and the trying to get everything ready for the wedding saw to that. Still, we did manage to get in at least one day at the beach (see photo above). But don't be fooled, we were a long way away from any serious ocean. We took last Friday off and visited a place called "Stausee Soboth". It was great, the sun was shining (for a change) and the crowds were nowhere to be found (possibly due to the weather and the fact that the water has/had not-so-pleasant 18°C). Still, t'was a day well spent! :)

After a short trip to Ljubljana, we came back to Carinthia and now its time to sort out 
the last few details of our wedding (but the really interesting bits have to stay secret, so I'll say nothing more on the subject). One of the things I can reveal is that I'm in the process of selecting the perfect knot for my tie (OK, this news will probably not set the world aflame, but it was big news for me, when I discovered that you can be creative in making a tie knot). The reason for this is that I had to give up on my "dream" of having a cravat and waistcoat, deciding on a plain tie instead. So now I'm discovering ways to make my ordinary tie stand out from the crowd (and bride :P ). 

In other news, Kristina is planning her bachelorette party, so for those of you planning on going out in Ljubljana on Friday, 22 August, beware. :)

Aljaž - waiting for the sun


Ni komentarjev:

Objavite komentar